Przejdź do treści głównej

Wnioski o zmianę projektu w programie Interreg V-A RCz - PL


Użyj filtrów, aby szybko odnaleźć interesującą Cię wiadomość:
Pokaż wiadomości
Pokaż według
2017-02-08 07:21

Administracja wniosków o zmianę do momentu uruchomienia modułu Wniosków o zmianę w aplikacji MS2014+ przeprowadzana będzie w formie przesyłania depeszy wewnętrznych w MS2014+. Beneficjent przesyła wniosek o zmianę do odpowiedniego pracownika Wspólnego Sekretariatu / odpowiedniego Kontrolera, zgodnie z obowiązującą dokumentacją (zob. rozdział 4.1.1 i 4.1.2 Podręcznika beneficjenta) w formie depeszy wewnętrznej, wraz z wymaganymi załącznikami. Również nawiązująca korespondencja przebiegać będzie w formie wymiany depesz wewnętrznych.

Procedura administrowania wniosków o zmiany w projektach znajduje się na stronie Programu.

Poleć innym:
Facebook G+ Twitter Pint.
Pomóż nam poprawić serwis




Anuluj
Czy treść na tej stronie była pomocna? Zgłoś