Kampania promocyjna programu Interreg Polska-Słowacja w mediach społecznościowych
Zakończyła się kampania prezentująca efekty projektów realizowanych w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 (Interreg PL-SK). W ciągu 4 tygodni kampanii powstało 26 postów na Facebooku i Instagramie, które promują Program i efekty aż 25 projektów realizowanych dzięki współpracy transgranicznej.
Na wycieczkę śladami projektów programu wybrali się polscy i słowaccy influencerzy. Martina Magulová (@cestujemebezcestovky) podróżowała „Szlakiem Kultury Wołoskiej” po polskiej i słowackiej stronie. Odwiedziła Čičmany, Starą Bystricę, Terchovą, Muzeum Wsi Orawskiej w Zubercu, Liptów, Orawską Półgórę, Park Żywiecki w Ślemieniu, Soblówkę, Ujsoły, oraz Brenną. Wybrała się również na wycieczkę rowerową na Babią Górę, aby sprawdzić trasy przygotowane w ramach polsko-słowackiego projektu „Babia Góra Trails”.
W tym samym czasie Monika i Paweł prowadzący na Instagramie profil @zyciepopracy udali się do Nowego Targu, gdzie zatrzymali się przy Muzeum Drukarstwa oraz Wieży Wodnej na stacji kolejowej. Następnie odwiedzili torfowiska i Muzeum Torfowisk w Chochołowie. Na Słowację pojechali rowerami trasą Szlaku Wokół Tatr. Celem ich wycieczki były Kościół Ewangelicki w Dolnym Kubinie, Oravské múzeum Pavla Országha Hviezdoslava, Muzeum Wsi Orawskiej w Zubercu oraz Zamek Orawski.
Zapraszamy do odwiedzania profili programu na Facebooku i Instagramie oraz śledzenia relacji z podróży influencerów na Instagramie @cestujemebezcestovky i @zyciepopracy.